12 Temmuz 2014 Cumartesi

Limonlu Karpuz Suyu


Bu tarifi "Karpuzlu Limonata" adıyla umutsepetim.com'da görünce kesinlikle denemem gerektiğini düşündüm. Malum sıcak günlerin devası buz gibi içecekler. Fakat tarifte bir takım küçük değişiklikler yapmam sebebiyle bir de tadı bana limonatadan ziyada nahoş ve leziz bir karpuz suyu gibi geldiği için bu tarifi sizlere "Limonlu Karpuz Suyu" olarak paylaşmayı daha uygun gördüm.

Tarifi keşfetmemi sağlayan umutsepetim.com'a bir kez daha teşekkür ediyor ve tarife geçiyorum. :)

Limonlu Karpuz Suyu Malzemeleri:
1 kase doğranmış ve çekirdekleri ayıklanmış karpuz
4 yemek kaşığı şeker
1 limon
1 bardak buz
1 bardak soğuk su


Limonlu Karpuz Suyu Tarifi:
Doğradığınız ve çekirdeklerini çıkardığınız karpuzları ve 1 bardak buzu blender yardımı ile püre haline getirin. (Buzların tamamen kırılmasına ve erimesine lüzum yok.) Limonun suyunu sıkın ve 4 yemek kaşığı şeker ile birlikte karpuz püresinin içine ilave edin. İyice karıştırın. Son olarak bir bardak soğuk suyu hazırladığınız içeceğin içine boşaltın ve içeceğinizi servis edeceğiniz şişe ya da sürahiye boşaltın. Dilerseniz servis yaparken ilaveten buz ekleyebilirsiniz. Limonlu Karpuz Suyu hazır, afiyet olsun.



1 yorum:

  1. Şu sıcak havalarda serinlemek için hoş bir alternatif gibi görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil